internet marketing & SEO - eOneNet.com

 
No. 1 Internet Marketing Company Asia

Making You No.1 on the Net !

HOME

e1SEMINARS

e1WEB

e1PROMOTE

e1LISTING

e1SHOPPING

e1WEBTOOL

e1CLUB

e1MAIL

Corporate Profile Our Services Milestones Our Partners Contact Us Career @ eOneNet
Press Room Media Videos Press Release Photo Album

Warning from No.1 Internet Marketing company Asia: Looking for web design? Just go to any web design company or web designer. Web hosting? Go to any web hosting company. Want to be No.1 selling online? Learn from the No.1 Top Internet marketing coach ranked by top search engines - eOneNet.com. This site offers everything you need to sell online, and make profits, globally, whether you are in Hong Kong, Singapore, Malaysia, China, Korea, Asia, Middle East, U.S., Europe or anywhere else.


87% Syarikat Tempatan Tiada Laman Web

TV3, May 30, 2001

Bilangan syarikat tempatan yang memajukan perniagaan menerusi internet perlu ditambah, bagi mengelak mereka tercicir dalam persaingan pasaran.

Pada masa yang sama, syarikat yang dilengkapi laman web juga perlu mempromosinya untuk memastikan perniagaan dalam talian berjalan lancar.

Wartawan Meor Shahrom Meor Zainuddin melaporkan, "Mengikut perangkaan yang dikeluarkan oleh eOneNet.com. Sebanyak 87 % syarikat-syarikat Malaysia tidak mempunyai laman web. Antara puncanya, syarikat Malaysia tidak tahu menarik orang melawati laman web sendiri dan memikirkan apakah pulangan yang diperolehi dari tindakan ini."

Sehubungan itu, bagi menggalakkan usahawan tempatan memajukan perniagaan menerusi penggunaan internet " Kempen Pemilikan e-Dagang Kedua " (e-Business Ownership Campaign 2002 www.eBusinessCampaign.com) akan diadakan mulai 31 Julai sehingga akhir tahun ini.

Ia dianjurkan oleh eOneNet.com dengan kerjasama Dewan Perniagaan Dan Perindustrian Kebangsaan Malaysia (National Chamber of Commerce & Industry of Malaysia) serta Persatuan Usahawan Muda Malaysia.

Fione Tan, Ketua Pegawai Eksekutif eOneNet.com berkata, "Seminar Eboc ke-2, bertumpu internet marketing di Malaysia. Ramai bussinessman ada website pernah cuba tetapi mereka merasai tidak dapat result yang diperlukan."

Antara yang akan diberi fokus pada kempen itu adalah pemasaran dan pengiklanan menerusi internet dan faedah penggunaan internet.


"87% Syarikat Tempatan Tiada Laman Web - TV3"


Back For News Listing

 

Back

Top

Next

FREE e1Club Membership. Click here to join
 

 

 


 
 
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
 

Site Map

Terms of Use

Privacy Policy

Copyright © Since 2000 eOneNet.com. All Rights Reserved.